piątek, 14 stycznia 2011

14 stycznia 2011 r. SPOTKANIE ORGANIZACYJNE


Dnia 14 stycznia 2011 r. o godz. 15:30 w Bibliotece Publicznej im. J. Iwaszkiewicza odbyło się spotkanie organizacyjne projektu „Bajkowy Fotoplener-czyli akcja włącz wyobraźnię”. Spotkaliśmy się w gronie 12 osób, a mianowicie: Dyrektor Biblioteki Publicznej Pani Grażyna Kędzierska, Młody menadżer Kultury Sylwia Skupiewska, opiekun wspierający Młodego Menadżera Lucyna Welka, dziennikarz, przedstawiciel Gazety Pomorskiej, czyli nasz Patronat Medialny Pani Lucyna Sztandera, instruktor zajęć cyklu I Pani Sylwia Pyrc, fotograf Pani Joanna Jeszka, opiekunowie: Pani Grażyna Guguła oraz Pani Anna Górniak, jak również wolontariuszki Pani Joanna Jelińska, Nikol Urban, Milena Spychała oraz Pamela Panasiuk. Podczas spotkania zapoznaliśmy się z charakterystyką projektu, jego głównymi celami, sposobem realizacji oraz zadaniami poszczególnych osób biorących bezpośredni udział w projekcie. Czas mijał nam w kameralnej, miłej atmosferze, okraszonej poczęstunkiem, rozwialiśmy wszelkie wątpliwości związane z organizacją dalszych działań. Uczestnicy projektu zostali poinformowani o spotkaniu organizacyjnym cyklu I, które zrealizujemy od 24 do 28 stycznia. Ponadto ustalono, iż w dniach od 17 do 28 stycznia będzie miała miejsce Akcja Promocyjna w Przedszkolu nr 1 oraz przedszkolu nr 2, podczas której pozyskamy pierwszą grupę dzieci. Wezmą one udział w zajęciach cyklu I. Rozdaliśmy plakaty, uruchomiliśmy kontakty z prasą i planujemy kolejne działania. Polecamy na bieżąco śledzić informacje naszego bloga. Ruszamy ze zmierzoną siłą i nie zwahamy się użyć najlepszych działań animacyjnych, a to wszystko dla dzieci i edukacji przedszkolnej połączonej z dobrą zabawą w bajkowych bohaterów.

Dziękujemy wszystkim za przybycie. Liczymy na waszą bezcenną pomoc w kolejnych działaniach.

Pozdrawiamy serdecznie
Lucyna Welka i Sylwia Skupiewska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz